Work smarter, not harder

Markkinoinnin automaatio on termi, joka käytännössä selittää itse itsensä: se tarkoittaa määrättyjen markkinoinnin osa-alueiden automatisointia siihen tarkoitetun ohjelmiston avulla. Kun toistuvia työtehtäviä automatisoidaan, yrityksesi markkinointi tehostuu samalla kun myynti- ja markkinointihenkilöstö voi keskittyä työssään olennaiseen.

Revulon hoitaa automatisoinnin puolestasi

Revulonin kokemus ja osaaminen ovat käytettävissäsi, jotta markkinoinnin automatisointi olisi yrityksellesi mahdollisimman helppoa ja tehokasta. Autamme löytämään juuri sinun yrityksesi tavoitteisiin ja budjettiin sopivat järjestelmät ja ratkaisut. Myös järjestelmän käyttöönoton voit jättää meidän huoleksemme.

Kun vauhtiin on päästy, autamme myös seuraamaan automaatiolle asetettujen tavoitteiden toteutumista. Saavutettuja tuloksia voimme tarkastella yhdessä raportista, jonka laadimme esimerkiksi kuukausittain. Lisäksi voimme järjestää sovituin väliajoin palavereja, joissa pureudumme tuloksiin syvemmin ja sovimme automatisointiin mahdollisesti tarvittavista muutoksista.

Sopii myös pk-yrityksen budjetille

Markkinoinnin automaation kokonaiskustannukset muodostuvat automaation suunnittelusta, järjestelmän käyttöönotosta ja palvelun kuukausimaksuista. Jos edustat pk-yritystä, sinulla saattaa olla mielikuva markkinoinnin automaatiosta kohtuuttoman kalliina investointina. Haluamme kuitenkin korostaa, ettei palvelun missään nimessä tarvitse olla ylitsepääsemättömän kallis.

Palvelun hinta on skaalautuva, eli se riippuu kontaktien lukumäärästä. Tämä tarkoittaa sitä, että pienemmällä yrityksellä automatisoinnin kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat kuin isommalla yrityksellä, jolla kontakteja saattaa olla helposti jopa kymmeniä tuhansia. Näin myös pk-yritys voi kohtuullisella investoinnilla automatisoida markkinointiaan täsmälleen samoilla työkaluilla kuin suuryrityskin.