Rakkaudesta parempiin asiakaskokemuksiin

Kaupankäynti ja palvelurakenteet ovat muuttuneet valtavasti digitalisaation myötä. Myynti ja asiakaspalvelu tapahtuvat monikanavaisesti, asiakaskokemuksen ulottuessa kivijalkamyymälästä sosiaaliseen mediaan ja siitä aina verkkoon asti. Saumattoman verkkopalvelun, verkkokaupan ja asiakaspalvelun tulee toimia yhteen työkalujen, prosessien ja henkilöstön suhteen jolloin syntyy todellista arvoa loppukäyttäjällä ja liiketoiminnallinen menestys. Toimimme oppaanasi kohti monikanavaista ja käyttäjälähtöistä digitaalista maailmaa.

Digitalisaatio auttoi kasvuun

Ovi- ja ikkunavalmistaja Piklas on kolminkertaistanut tuloksen ja kaksikertaistanut myynnin kolmessa vuodessa. Digitalisaatio ja se, että se on tehty suunnitelmallisesti luotettavan kumppanin kanssa, on ollut keskeinen tekijä kasvussa. Katso lisää Piklaksen toimitusjohtajan Erkki Tolvasen ajatuksia digitalisaatiosta alla olevasta videosta.

Lue lisää

Video Title

Kiinnostuitko?

Autamme asiakkaitamme pärjäämään paremmin digitalisoituvassa maailmassa. Ota yhteyttä ja keskustellaan miten voisimme auttaa teitä.

Ota yhteyttä

Asiakkaitamme

29663726_10216453281429604_220486311_n.png29664081_10216453268189273_1623334154_n.pngkattocenter.png29663333_10216453473434404_906237320_n.png29550886_10216453459514056_241267312_n.png29663863_10216453401432604_895907143_n.png29666063_10216453634998443_1026682652_n.png29665714_10216454390817338_784401786_n.png29666157_10216454523180647_210524439_n.png29750283_10216454925550706_1710102263_n.png29852848_10216454355536456_1665239914_n.png29853192_10216454340256074_384617182_n.png29663301_10216454274814438_1756136982_n.png29664262_10216454861229098_1277088994_n.png29666084_10216454505740211_1778494307_n.png29666228_10216454453138896_2131345957_n.png29745311_10216454482779637_2113607517_n.png29855685_10216454621503105_2009675642_n.png29745567_10216454111050344_1563610314_n.png29750889_10216454317135496_1927986897_n.png