Varmista, että tulet löydetyksi
Ammattitaidolla suunniteltu ja toteutettu digitaalinen markkinointi kasvattaa yrityksen asiakasvirtaa ja tehostaa myyntiä ilman tarpeettoman kalliita mainoskampanjoita.
Kun myös analytiikasta huolehditaan asiantuntijavoimin, voidaan varmistaa, että digimarkkinointi kohdentuu juuri niihin kaikkein potentiaalisimpiin kohderyhmiin ja täsmälleen oikeaan aikaan. Hakukoneoptimoinnissa onnistutaan, kun analysoimme huolellisesti, miten paljon eri mainontakeinot ja markkinointikanavat tuottavat yritykselle liikevaihtoa.
Kun suomalainen kuluttaja etsii verkosta tuotteita ja palveluja, yli yhdeksän kymmenestä tekee hakunsa Googlella. Noin kaksi miljoonaa suomalaista puolestaan käyttää Facebookia päivittäin. Ei mikään ihme, että Google ja Facebook ovat nykyisin tärkeimmät mainoskanavat käytännössä kaikille yrityksille.
Digimarkkinoinnin monimuotoisia kanavia voidaan yhdistellä sujuvasti siten, että ne soveltuvat itse kunkin yrityksen tarpeisiin, olipa kyseessä sitten brändin rakentaminen, tunnettuuden lisääminen tai suora myynnin kasvattaminen. Digimarkkinoinnin kanavat tarjoavat valikoiman erilaisia kohdentamistapoja avainsanoista aina nykyisten asiakkaiden kaksoisolentoryhmiin.
Asiantuntijavoimin toteutettu digitaalisen markkinoinnin kohdentaminen takaa, että kukin yritys tavoittaa juuri ne asiakasryhmät, jotka ovat sen oman liiketoiminnan kannalta ne kaikkein tärkeimmät.
Pitkän linjan asiantuntemusta
Me Revulonilla olemme työskennelleet digitaalisen markkinoinnin parissa jo lähes kaksikymmentä vuotta. Emme silti ole leipääntyneet tai jääneet lepäämään laakereillamme. Päinvastoin, pysymme jatkuvasti ajan hermolla ja kehitämme osaamistamme, jotta voimme aina taata asiakkaillemme alan viimeisimmät ratkaisut ja osaamisen. Olemme Googlen virallinen Google Partner -kumppani ja Facebookin sertifioima markkinointiasiantuntija.