Myynti tuplaantui digitaalisaation avulla
Ovi- ja ikkunavalmistaja Piklas on kolminkertaistanut tuloksen ja kaksikertaistanut myynnin kolmessa vuodessa. – Digitalisaatio ja se, että se on tehty suunnitelmallisesti luotettavan kumppanin kanssa, on ollut keskeinen tekijä kasvussa, toimitusjohtaja Erkki Tolvanen sanoo.
Piklaksen ja Revulonin yhteinen taival alkoi kuutisen vuotta sitten kotisivujen uudistamisella. Vuosien saatossa yhteistyö on laajentunut ja kumppanuus syventynyt.
– On tärkeää, että olemme löytäneet yhteistyökumppanin, jonka kanssa asiat hoituvat ja johon voin luottaa. Revulonin toimitusjohtaja Jukka Saariosta on tullut osa kehitysorganisaatiotamme. Hän on neuvonut pitkin matkaa, mitä meidän kannattaa tehdä ja mitä ei.
Hakukoneoptimoitujen nettisivujen lisäksi Revulon on vienyt yrityksen markkinoinnin ja asiakashallinnan digitaaliseen maailmaan.
”Se, että olemme tehneet Revulonin kanssa yhteistyötä jo vuosia, on tehnyt meistä digitalisaation edelläkävijöitä. Se on meille valtava kilpailuetu.”
Erkki Tolvanen, toimitusjohtaja, Piklas Oy